top of page

Design thinking

Screenshot%202019-05-14%20at%2013.03_edited.jpg
Design thinking: Services

arba ko iš tiesų nori Jūsų klientas?

Design thinking yra procesas skirtas pamatyti, išjausti, suprasti ir sukurti atsakymą į klausimą -

"O ko iš tiesų nori Jūsų klientas?"

​

Su design thinking pradėjau dirbti prieš 15 metų, atradusi jį dar dirbdama tuometiniame Innovation Circle Network ir daug keliaudama po Europą.


Proceso pagalba sukÅ«rėme ISM inovatorių bazę, atnaujinome Tele2 prekybos tinklo salonus, taip pat pravedÅŸiau deÅ¡imtis verslo komandų padėdama joms kurti atsakymus į jų turimus klausimus.

​

Design thinking procesas naudojamas didÅŸiųjų pasaulio organizacijų, padeda geriau suprasti klientą ir pasitelkti vaizduotę bei kÅ«rybą naujų netikėtų atsakymų paieÅ¡kai.

​

Multifunkcinės komandos dirbdamos kartu ir bendraudamos tiesiogiai su klientais leidÅŸia sau klysti, kurti ir testuoti, iki randa dėmesio vertų idėjų, kurios keliauja į tolimesnius - testavimo, tobulinimo, įgyvendinimo etapus.

​

Design thinking tai penkių ÅŸingsnių procesas, kur kiekviename iÅ¡ penkių ÅŸingsnių galima pasitelkti daugybę uÅŸduočių ÅŸingsniui iÅ¡pildyti.

​

Jis chaotiškas, smagus, kūrybinis, kuriantis netikėtus rezultatus, kai kam tampamtis gyvenimo stiliumi.

​

Design thinking yra procesas skirtas pamatyti, išjausti, suprasti ir sukurti atsakymą į klausimą -

"O ko iš tiesų nori Jūsų klientas?"

​

Design thinking: Text
IMG_5894_edited.jpg
Design thinking: Testimonials

Indrė pasitelkdama „design thinking“ metodologiją sugebėjo įkvėpti komandą kurti naujas, netikėtas ir drąsias idėjas kaip gerinti Tele2 kliento patirtį. Tai svariai prisidėjo prie inovacijų kultūros stiprinimo įmonėje.

Mindaugas Savickas, Tele2 marketingo direktorius, 2018 metų CMO

bottom of page