Design thinking

arba ko iš tiesų nori Jūsų klientas?
Design thinking yra procesas skirtas pamatyti, iÅ¡jausti, suprasti ir sukurti atsakymÄ Ä¯ klausimÄ -
"O ko iš tiesų nori Jūsų klientas?"
â
Su design thinking pradÄjau dirbti prieÅ¡ 15 metų, atradusi jį dar dirbdama tuometiniame Innovation Circle Network ir daug keliaudama po EuropÄ .
Proceso pagalba sukÅ«rÄme ISM inovatorių bazÄ, atnaujinome Tele2 prekybos tinklo salonus, taip pat pravedÅŸiau deÅ¡imtis verslo komandų padÄdama joms kurti atsakymus į jų turimus klausimus.
â
Design thinking procesas naudojamas didÅŸiųjų pasaulio organizacijų, padeda geriau suprasti klientÄ ir pasitelkti vaizduotÄ bei kÅ«rybÄ naujų netikÄtų atsakymų paieÅ¡kai.
â
MultifunkcinÄs komandos dirbdamos kartu ir bendraudamos tiesiogiai su klientais leidÅŸia sau klysti, kurti ir testuoti, iki randa dÄmesio vertų idÄjų, kurios keliauja į tolimesnius - testavimo, tobulinimo, įgyvendinimo etapus.
â
Design thinking tai penkių ÅŸingsnių procesas, kur kiekviename iÅ¡ penkių ÅŸingsnių galima pasitelkti daugybÄ uÅŸduoÄių ÅŸingsniui iÅ¡pildyti.
â
Jis chaotiÅ¡kas, smagus, kÅ«rybinis, kuriantis netikÄtus rezultatus, kai kam tampamtis gyvenimo stiliumi.
â
Design thinking yra procesas skirtas pamatyti, iÅ¡jausti, suprasti ir sukurti atsakymÄ Ä¯ klausimÄ -
"O ko iš tiesų nori Jūsų klientas?"
â

IndrÄ pasitelkdama âdesign thinkingâ metodologijÄ sugebÄjo įkvÄpti komandÄ kurti naujas, netikÄtas ir drÄ sias idÄjas kaip gerinti Tele2 kliento patirtį. Tai svariai prisidÄjo prie inovacijų kultÅ«ros stiprinimo įmonÄje.