Design thinking

 

arba ko iš tiesų nori Jūsų klientas?

Design thinking yra procesas skirtas pamatyti, išjausti, suprasti ir sukurti atsakymą į klausimą -

"O ko iš tiesų nori Jūsų klientas?"

Su design thinking pradėjau dirbti prieš 15 metų, atradusi jį dar dirbdama tuometiniame Innovation Circle Network ir daug keliaudama po Europą.


Proceso pagalba sukūrėme ISM inovatorių bazę, atnaujinome Tele2 prekybos tinklo salonus, taip pat pravedžiau dešimtis verslo komandų padėdama joms kurti atsakymus į jų turimus klausimus.

Design thinking procesas naudojamas didžiųjų pasaulio organizacijų, padeda geriau suprasti klientą ir pasitelkti vaizduotę bei kūrybą naujų netikėtų atsakymų paieškai.

Multifunkcinės komandos dirbdamos kartu ir bendraudamos tiesiogiai su klientais leidžia sau klysti, kurti ir testuoti, iki randa dėmesio vertų idėjų, kurios keliauja į tolimesnius - testavimo, tobulinimo, įgyvendinimo etapus.

Design thinking tai penkių žingsnių procesas, kur kiekviename iš penkių žingsnių galima pasitelkti daugybę užduočių žingsniui išpildyti.

Jis chaotiškas, smagus, kūrybinis, kuriantis netikėtus rezultatus, kai kam tampamtis gyvenimo stiliumi.

Design thinking yra procesas skirtas pamatyti, išjausti, suprasti ir sukurti atsakymą į klausimą -

"O ko iš tiesų nori Jūsų klientas?"

 
IMG_5894_edited.jpg
 

Indrė pasitelkdama „design thinking“ metodologiją sugebėjo įkvėpti komandą kurti naujas, netikėtas ir drąsias idėjas kaip gerinti Tele2 kliento patirtį. Tai svariai prisidėjo prie inovacijų kultūros stiprinimo įmonėje.

Mindaugas Savickas, Tele2 marketingo direktorius, 2018 metų CMO