Klientų aptarnavimo ir patyrimo gerinimas

2-viejų dienų dirbtuvės

 

Kas kuria ypatingas patirtis?

Kaip atrodo kliento kelias Jūsų įmonėje?

Kas kliento patirtis paverčia ypatingomis?

Ką keisti kliento patyrime yra svarbiausia, kad pasiektumėte geriausią rezultatą?

Kliento patyrimo dirbtuvėse apžvelgiame visą kliento kelionę, įsivardijame vietas, kuriose pokyčio reikia labiausiai. Tuomet remdamiesi geriausiomis pasaulinėmis patirtimis ir kruopščiai atrinktomis įžvalgomis, geriname esamą situaciją ten, kur to labiausiai reikia.

Praktinės dirbtuvės papildomos nepaprastai svarbia elgesio prishologijos teorija, bei vedamos įtraukiančiu ir smagiu formatu. Tai nuostabi alternatyva nuobodiems ir išsunkiantiems susitikimams.

IMG_5181_edited.jpg
 

Labai rekomenduoju! Šių mokymų vertė man buvo dviguba: 
Pirmiausia susėdusios skirtingų skyrių, funkcijų ir patirčių komandos keliauja ieškodamos vieningo klientų patirties kelio. Kartu ieško svarbiausių sprendimų, sukuriant didžiausią vertę klientui.
Po mokymu atsiradęs bendrumo jausmas, kad kiekvieno kasdieninis indėlis yra svarbus, padeda efektyviai įgyvendinti ir tobulinti kliento patirtį kiekviename žingsnyje ir nuolatos.

Vaida Burnickienė, Tele2 Pardavimų vadovė