Atsiliepimai

Indrė delivered very inspiring and energetic half-day session to our team. She did a superior job in perfectly adjusting the content of the session to our needs and wants. All parts of the session were connected smoothly and smartly. Indrė is a real professional in facilitating a team-work and creating a good vibe of the event :)

Sandra Matulevičiūtė-Bagdonavičienė 
Partner Experience Manager, CCXP,  1ClickFactory

1ClickFactory had the pleasure to have Indre do a workshop for the whole company where we tied customers experiences to our values.  Indre's passion for customers and charisma on the scene made for a very enjoyable experience.  We were especially happy with how Indre customized generic customer experience concepts to fit our business and values.

Indrė mūsų įmonėje paprastai, aiškiai ir akcentuojančiai perteikė vertybes kuriomis turi vadovautis kiekvienas tiesiogiai ir netiesiogiai dirbantis su klientu ir norintis pasiekti daugiau nei pasiekė šiandien.

Antanas Zabarauskas, Gerovės valdymo departamento vadovas, Citadele

Jūs tikrai mokate duoti, iš Jūsų norisi priimti.
Mokymai buvo išskirtiniai todėl, kad juose gavau ne tik darbui įdomios ir reikalingos informacijos. Gavau ir asmeniniams tikslams panaudojamų schemų bei žinių.
Rekomenduosiu 100% visiems, kam rūpi klientai, pardavimai ir designthinking. Žinau, jog visi, apsilankę Jūsų mokymuose, išeis su viršytais lūkesčiais.

Živilė Gudavičiūtė, Pardavimų vadovė, Verslo Žinios

Vieni iš prasmingiausių ir įdomiausių ir didelę naudą duodantys klientų aptarnavimo mokymai. Mokymai praėjo akimirksniu ir davė labai didelę vertę tiek man asmeniškai tiek visai įmonei bendrai.Tikrai rekomenduoju.

Evaldas Žiedelis, UAB "Rivilė" direktorius

Dirbtuvės viršijo lūkesčius. Jau nuo pirmos akimirkos, kai visi dalyviai pradėjo rinktis.
Indrės asmeninis dėmesys kiekvienam dalyviui lydėjo nuo pat pirmos akimirkos.
Design thinking dirbtuvėse įgautos žinios puikiai pritaikomos ir panaudojamos kasdieninėse veiklose plačiąja prasme.

Agnė Ramanauskienė, Klientų aptarnavimo vadovė, Circle K

Rekomenduoju, eikite pas šį ŽMOGŲ.
Kuomet vidinis resursas toks stiprus, gausite galimybę pasiimti augimo į valias.

Skirmantas Ketvirtis, Klientų sėkmingos patirties vadovas, 
General Financing

Dėkoju už įkvepiančius mokymus šiandien! Buvo be galo įdomu.

Mokymų dalyvė Neringa

"Puikus, įkvepiantis, jaudinantis pranešimas, puikūs dalyvių atsiliepimai – ačiū Jums!"

Vilma DaučionėB2B renginių skyriaus projektų vadovė, Verslo Žinios

Noriu padėkoti už tokį nuoširdų rūpestį ir atidumą detalėms. Labai džiaugiuosi dalyvavusi seminare, kuris suteikė gausybę naujų įžvalgų ir pakartojo jau senai girdėtus dalykus, kuriuos šįkart išgirdau jau kitaip. 
Nekantrauju savo komandai pristatyti naujus metodus. 
Dar kartelį dėkoju!

Laura Subačė, Femina Bona

Kolegoms patiko. Paprastumas, aiškumas bei nuoširdumas.
Labai koncentruotai perteikta emocija – pamatyk, išgirs, padaryk geriausią ką gali.

Deividas Praspaliauskas, V. Grybo Medicinos diagnostikos ir gydymo centras

Mokymai netik išmokė pažvelgti kitu kampu į viską, davė naudingos informacijos, bet nė kiek neprailgo ir net pritrūko laiko nes norėjosi daugiau ir daugiau.

Mokymų dalyvis Karolis

Ačiū dar kartą už viską!
Tik išėjus iš mokymų manęs laukė vyras ir iškarto paklausė: kas atsitiko, kad tokia laiminga ir ko taip šypsausi. Vadinasi mokymai buvo laaabai geri, su begale gerų emocijų. Ačiū, išsinešiau daug ir tikiuosi pasiskaityti dar daugiau.

Mokymų dalyvė Ieva

Pirmą kartą Indrės design thinking mokyme dalyvavau vadovaudamas Audimui, dabar - Senukų prekybos centrui. Seminaras buvo puikus. Komandai patiko. Manau tai puikus būdas darbuotojams įgyti kitokį požiūrį į kūrybingumą.

Arvydas Šapola, Kesko Senukai direktorius

Indrės mokymą rekomenduočiau dėl puikiai subalansuotos įvairių sričių (rinkodara, psichologija, vadyba, kūryba) teorijos, praktikos, šilto bendravimo ir - žiupsnelio pažadinančių provokacijų!

Modesta, mokymų dalyvė

Dirbtuvės buvo puikios nuo pat pradžios iki galo. Indrė įsigilinusi į savo kliento lūkesčius (t.y. mūsų-dalyvių) padarė viską, kad mums būtų lengva ir malonu semtis naujų žinių ir plėsti savo kontaktų ratą.


Mokymų medžiaga buvo aktuali, pateikta naujai ir įdomiai. Aš kitaip pradėjau žiūrėti į marketingą ir komunikaciją su klientu. Šiuose mokymuose sužinojau kiek dar daug aš nežinau ir kiek visko noriu išmokti.


Per savo gyvenimą esu dalyvavusi begalėje mokamų ir nemokamų konferencijų, seminarų ir dirbtuvių, ir tik viena iš jų tikrai pakeitė mano gyvenimą.

Neringa, mokymų dalyvė

Labai rekomenduoju! Šių mokymų vertė man buvo dviguba: 
Pirmiausia susėdusios skirtingų skyrių, funkcijų ir patirčių komandos keliauja ieškodamos vieningo klientų patirties kelio. Kartu ieško svarbiausių sprendimų, sukuriant didžiausią vertę klientui.
Po mokymu atsiradęs bendrumo jausmas, kad kiekvieno kasdieninis indėlis yra svarbus, padeda efektyviai įgyvendinti ir tobulinti kliento patirtį kiekviename žingsnyje ir nuolatos.

Vaida Burnickienė, Tele2 Pardavimų vadovė

Indrė pasitelkdama „design thinking“ metodologiją sugebėjo įkvėpti komandą kurti naujas, netikėtas ir drąsias idėjas kaip gerinti Tele2 kliento patirtį. Tai svariai prisidėjo prie inovacijų kultūros stiprinimo įmonėje.

Mindaugas Savickas, Tele2 marketingo direktorius, 2018 metų CMO