Paslaugų ir produktų kūrimas

 

Pagerinti ar sukurti naują?

Prudukto ar paslaugos kūrimas turi labai aiškų procesą ir etapus. Kiekviename etape galima naudoti šimtus skirtingų būdų norimam tikslui pasiekti. Turiu 10 metų patirtį vesdama komandas šiuo procesu.

Paslaugos ar produkto kūrimas, prasideda nuo problemos, kurią norime spręsti paieškos. Kartais procesas pasitarnaujaa visos komandos įtraukimui į svarbių sprendimų priėmimą - savininkiškumo jausmo kūrimą. O kartais, mažesnės komandos dirba iki pasiekia konkretų rezultatą - prototipą tinkamą testuoti rinkoje.

Kelionė per kūrybinį procesą dažniausiai nelengva, bet būtinai įtraukianti ir įdomi.

 
IMG_6314_edited.jpg
 

Pirmą kartą Indrės design thinking mokyme dalyvavau vadovaudamas Audimui, dabar - Senukų prekybos centrui. Seminaras buvo puikus. Komandai patiko. Manau tai puikus būdas darbuotojams įgyti kitokį požiūrį į kūrybingumą.

Arvydas Šapola, generalinis direktorius, Kesko Senukai

Indrės mokymą rekomenduočiau dėl puikiai subalansuotos įvairių sričių (rinkodara, psichologija, vadyba, kūryba) teorijos, praktikos, šilto bendravimo ir - žiupsnelio pažadinančių provokacijų!

Modesta, Mokymų dalyvė